Älskar dig min lilla mupp,(L)

Marielle Sundsten
Du är den där som alltid finns där, om jag behöver gråta kommer jag till dig på en gång.
Om jag behöver skratta kommer jag till dig.
Du betyder verkligen, jättemycket!
Jag saknar oss, vi sa att det var du&jag mot världen. Vad hände egentligen?
Jag saknar våra bad, "kladdiga" kladdkakor, våra stunder.. ojjojj, ibland undrar jag vad vi är för nånting..
Jag älskar dig! Vet inte om du märker det, men det gör jag verkligen.
Du är stark som sten, jag hoppas du har insett de nu, allt du har gått igenom.
Du vet saker om mig jag aldrig har tänkt berätta för nån annan, jag kan berätta saker till dig, utan att du kommenterar det, elr tkr jag är konstig, för de vet du redan (A)
Det går inte att beskriva dig med ord, men jag har försökt, tror inte jag lyckades men det jag vill säga är att JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen