Du bländar mig med din skönhet.

Du betyder verkligen allt älskling!
Det är bara du som förstår mig, när du är depp, blir jag också depp, när du är glad, blir jag också glad. Utan dig är inte livet värt att leva, det är du som lyser upp min dag! Jag blir så glad när jag ser ditt leende.
Hur ska jag kunna klara mig utan dig när du är utomlands i en månad? Ett jullov utan dig? Nejtack. Jag saknar dig när du går på toaletten, gissa hur mkt jag kommer sakna dig på en månad då? Jag kommer inte klara mig.
Jag älskar dig Lovisa Sjöström♥



Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag älskar verkligen dej Hanna, du är underbar på alla sätt. Du tröstar mej när jag är ledsen och jag försöker alltid trösta dej när du mår dåligt. Det kanske inte alltid funkar men jag försöker verkligen.

Jag kommer sakna dej så himla mycket när jag far utomlands! Om du kunde så skulle du få följa med. Dom dagarna jag är med dej är helt underbara, ibland skrattar vi så att vi får ont i magen. Dagarna utan dej är förjävliga. Älskar dej Hanna!!! (L)

2010-11-05 @ 14:35:07
URL: http://olivialollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen