Tidsfördriv

Visste du..

att jag vill ha - Godis.

att min senaste kyss - ..
att jag lyssnar mest på - Musik.
att jag pratar - Mycket.
att jag inte gillar - Falska människor.
att jag avskyr när folk startar - Falska rykten.
att kärlek är - Bra & dåligt.
att jag gillar att - Kramas.
att jag alltid kommer att - Älska mina vänner.
att jag är hemligt förälskad i - Dig:$
att sist jag grät var - Ett tag sen faktiskt.
att min mobiltelefon är - Ganska rutten.
att när jag vaknar på morgonen - Vill jag somna om igen.

att innan jag går och lägger mig - Borstar jag tänderna.
att idag har jag - Bakat kladdkaka.
att jag just nu tänker på - Musik.
att i kväll ska jag - Sova.
att i morgon kommer jag - Se på TV.
att jag hoppas - Att jag inte behöver gå till sjukhuset på ett tag.


Har du:


Någon som förstår dig? - Ja!(L)
Någon som du saknar? - Mhm.
Någon som du hatar? - Ksk.
Vem kramade dig senast? - Emma.
Vem pussade dig senast? - Emma slickade på mig..
Vem ringde dig senast? - Pappa.

Vem ringde du senast? - Lovisa.
Vem var hemma hos dig senast? - Vetinte.
Vem var du hemma hos senast? - Emma.
Har du några kärleksproblem? - Nej.
Har du pratat med någon idag? - Jepp.
Har du gråtit idag? - Nej.
Har du skrattat idag? - Haha ja..

Jag:


Är singel? - Ja.

Svär ofta? - För ofta.
Sjunger i duschen? - Inte sen syrran spelade in och jag fick höra hur de lät..
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Haha klart;)
Skrattar åt dina egna skämt? - Typ bara jag som gör de;o
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
- Nejtack.

Har du:


piercingar? - Nej.
Syskon? - Syrra &  halvbror.
Jobb? - Nesh.
För många vänner? - Kan man ha de?
Rymt hemifrån? - Säkert.
Färgat håret? - Japp.
Bra självförtroende? - Nja.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja.
Varit kär? - Mm.
Gjort något olagligt? - Ksk..:]
Somnat i skolan? - De hoppas jag inte;o
Brutit ett ben? - Mhm..
Tappat bort mig i min hemstad? - Nej.
Sett en fallande stjärna och önskat? - Nope.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Aa.
Smugit ut utan lov? - Ja.

En hemlighet som ingen annan vet? - Säkert.
Sovit en hel dag? - Nån gång.
Somnat gråtande? - Mhm.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Nej.
Blivit generad inför folk? - Ahahaha jaa..
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Japp.
Ätit musslor? - Nope.
Varit på en festival? - Rix FM.
Haft ett förhållande i under en månad? - Nej.
Blivit kallad player? - Nej.
Färgat ditt hår svart? - Nästan.

Vad:


Längtar du till mest just nu? - Julen.
Ska du göra i helgen? -Kompisar tror jag.
Har du för kläder på dig? - Underkläder & sockar & mjukisbyxor & T-shirt,
Gjorde du igår? - Firade Frida(L)
Ska du göra i sommar? - Sola!!
Åt du senast? - Kladdkaka:]
Har du för mobil? - LG KE970
Vad köpte du senast? - Body Spray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen