10st onödig fakta om mig.

•Jag älskar saft!
•Jag älskar att bara vara hemma och ta på sig sköna kläder och bara slappa hela dagen.
•Men jag älskar också att vara med mina kompisar, dom är det bästa jag har.♥
När jag ska till ica och t.ex. köpa godis, måste jag alltid planera innan vad jag ska ha. Annars står jag där med beslutsångest och bara tar nånting och ångrar mig senare. Detta vet lovisa mycket väl om..:]
•Jag visar nästan aldrig mina känslor för andra.
•Mina lillfingrar är ovanligt korta om man tänker på det.

•Jag bryr mig helt ärligt inte om vad andra tycker om mig. Men när det kommer till mina vänner och min familj då blir de fart.
Jag får ofta höra hemma att jag är tjuskallig, vilket jag är.
Från början hade jag verkligen ingen aning om vad jag skulle välja till gymnasiet, men med praso, öppet hus och allt möjligt tror jag att jag äntligen har bestämt mig.
Colaferrarisar är min favorit när det gäller godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen