Everybody dies but not everybody lives.

Första dagen efter lovet.. Kändes förj'vligt till en början men blev bättre och dagens gick hyffsat fort och så! Vi gjorde väl inget speciellt egentligen, en helt vanlig måndag.
Jo juste, JAG KOM JU IN PÅ FÖRSTA VALET! Så galet stolt jag är över mig själv, Estetiska programmet, media och foto på NTI. Skolan verkar helt grym, fick hem ett brev och där stog det att vi ska ha en övernattning på hemlig ort, spännande! Nu är jag så himla taggad, vill bara börja på en gång!!! Fast vill gärna ha sommarlov innan:] hehe..
Men nu ska jag rulla till ica där jag möter Lovisa och Hampus, vad som händer under kvällen vet jag inte än men det kan inte bli annat än super, ha en bra kväll för de förtjänar ni!♥
Sötungen min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen