var tvungen att skriva av mig lite

I 10 år, 10 hela år har jag gått i samma skola. Dock har den blivit lite renoverad och så men annars.
I 10 år har jag gått tillbaka till samma skola efter sommarlovet.
I 10 år har jag haft samma personer som gått i min klass / parallel klass, förutom dom som började skolan senare då.
Och nu helt plötsligt ska jag komma till en skola full av okända människor. Jag är rädd men samtidigt tror jag att det kommer bli bra. Jag kommer lära känna nya människor, nytt plugg, nya vyer.
Men jag kan inte sluta tänka på hur det kommer bli att inte komma tillbaka till gamla trygga obbola skolan där man nästan vet namnet på alla. Jag kommer sakna det, alldeles för mycket.
Men det kommer bli bra, det kommer bli bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen