Young, wild and free.

Idag har jag solat fram och tillbaka, vart ju så jäävluskt varmt, men jag klagar inte!
Sen tog jag en promenad till salteriet och hälsa på lovisa och käka en glass. Sen var jag där i en timme kanske innan vi for hem till henne och hon käka middag och bytte om och så, sen skjutsade hon hem mig och jag duschade och åt middag. På kvällen var jag med kompisar och bara hade det trevligt!
Imrn blir det att på dagen ksk sola först och sen fara till stan och göra lite ärender för att på torsdag morgon far jag, mamma och pappa ut med husvagnen till norrfällsviken och är där i 5-6 dagar.
cred till er som orkade läsa hela inlägget, peace out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen