9 saker ni kanske inte visste om mig.

  1. Jag har svårt för att skratta på morgonen.
  2. Jag tycker verkligen om fiskbullar.
  3. Jag blir GALEN på dom som inte svarar när man berättar något och bara nonchalerar en, eller går ifrån när man pratar. Dock är mina kompisar ganska duktiga på det..
  4. Jag har fortfarande inte tagit bort julpyntet, men nu när det nästan är sommar ksk det är dags.
  5. Jag bryr mig om mina vänner så sjukt mycket.
  6. Jag har ett riktigt bra självförtroende.
  7. Det finns ingen som vet allt om mig och det finns ingen jag kan berätta allt till, men det är något jag valt själv.
  8. När jag får höra en hemlighet av någon, så berättar jag den aldrig.
  9. Jag tkr det är jättedrygt när nån frågar vem man smsar med och vad den säger, man ba jaadu ska jag berätta hela våran 3 timmars konversation kanske?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen