Boys will break your heart. Real men will pick up the pieces.

Igår for jag och Linnéa till stan igen för att vi hade åk kvar på bandet, så vi åkte några gånger gratis igen sen när åken var slut var jag tvungen att åka hem och käka middag med familjen. Vi hejjade på bb lars också, fett coolt! ;) Sen på kvällen var vi ett gäng som först bara skrattade och hade de gött och sen for och grillade. Tog även farväl till min älskade vän Olivia som far till England på måndag och är där i 3 veckor. Kommer sakna henne så sjukt mycket! Ha en underbar resa vännen!♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Naaw ,jag kommer sakna dig med så sjukt jävla mycket!<3

2012-06-10 @ 16:44:42
URL: http://oliviaawesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen