16 dagar

Nu i december ska jag göra en sån här lista. Jag har kollat igenom massa såna här listor och jag har kommit fram till dessa 16 punkter. Jag brukar aldrig orka göra alla men nu håller jag på att tidsinställa alla så det blir gjort! Det är väldigt mycket plugg nu och jag kanske inte hinner med bloggningen så bra därför gjorde jag det här. Det kommer att komma upp vid 13.00 varje dag fram tills den 16:de december.
Hope you like it!

Dag 1 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv
Dag 2 - En film som jag kan se om och om igen
Dag 3 - Det här har jag i min väska
Dag 4 - 5 saker jag gillar
Dag 5 - Min favorit bild
Dag 6 - Mina produkter jag använder
Dag 7 - 5 saker jag hatar
Dag 8 - Bästa filmerna enligt mig
Dag 9 - 10 senaste låtarna på min spotify lista
Dag 10 - Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 11 - Två bilder när jag är osminkad
Dag 12 - 5 saker jag gör varje dag
Dag 13 - Den bästa tiden på året
Dag 14 - Mina favoritskor
Dag 15 - Något jag ser fram emot
Dag 16 - Min kvällsrutin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen