question/answer

Q: hur kan du få så mycket julkänsla när det är så mycket i skolan? har du nåt tips på hur man kan få julkänsla? har inte fått julkänsla på flera år:'(


 

A: ASSÅ VA? Vadå inte julkänsla?? Du krossar mitt hjärta här borta! :(
Grejjen är den att man måste planera upp sitt plugg i skolan, exempelvis genom kalender. Skriv upp vilken dag du ska göra vad. Det kan vara bara att du ska göra en fråga på en uppgift den dagen bara för att strukturera upp allt så man inte behöver bli så stressad och göra allt i sista minuten. Jag vet att det är svårt och jag kämpar själv men jag försöker och det går myyyyycket lättare om man lyckas med det!
Sen så måste du ta din tid att njuta av julen för den händer bara en gång per år och den är så jävla underbar så du kan bara inte missa det! Pynta upp ditt rum rejält och på kvällen innan du ska sova kan du bara titta på allt och somna med världens största leende på läpparna, kanske ta en kopp varm choklad med en lussebulle eller pepparkaka. DU skapar tiden till att göra saker du tycker om. DU måste slappna av ibland och glömma plugget och tänka på annat.
Jag hoppas verkligen att jag har hjälpt dig och om inte så finns jag alltid på facebook där jag kan ge dig en ännu större föreläsning! För att ALLA förtjänar en riktig god jul!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK HANNA! :D

Svar: Ingen orsak, hoppas jag hjälpte dig att få lite julkänsla i år!
None None

2013-11-24 @ 09:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen