Ren & skär kärlek

Alltså gud helt seriöst jag kan inte vänta på julen, jag vill ha den NU!
Jag vet inte vad det är men det är nått speciellt runt juletid. Jag bara älskar all julmat, julmusik, julklappar, julmyset, den otroliga stämningen.

Det känns som att det var jätte längesen det var jul sist. Det är något som känns så väldigt speciellt i år. Jag mår bara så jävla bra just nu och när julpyntet är framme kommer det inte finnas något som saknas. Jag blir typ tårögd nu bara jag tänker denna underbara julen som snart är här!
Jag kan inte förklara i ord hur mycket jag älskar den här fantastiska högtiden men jag försökte. Det finns absolut inget bättre.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du få så mycket julkänsla när det är så mycket i skolan? har du nåt tips på hur man kan få julkänsla? har inte fått julkänsla på flera år:'(

2013-11-23 @ 13:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen