Stockholm/Tallinn del 1

Vi bilade först ner till Stockholm, jag körde till övik sne gav jag upp för de var så tråkigt haha. Sen började jag få ont i halsen vilket jag gissar var ac:n men vi gick hoppade i alla fall på båten. Sen åt vi mat osv på båten och somnade sedan tidigt. På fredan när jag vaknade mådde jag skit, tät i näsan, ont i halsen osv. Vi åt frukost, tog några tabletter, sen vilade ett tag för att sedan samla kraft och gå runt i Tallinn, Estland.
När vi gått in en bit märkte vi att vi fattade ingenting så vi hoppade på en turistbuss istället där man fick höra lite historia och se olika platser.
Sen när vi hoppat av blev vi hungriga och åt pizza sen gick runt i affärer och sen tillbaka till båten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen