Mitt gymnasiearbete

Förra veckan blev jag klar med mitt gymnasiearbete och rapporten samt redovisade det.
Det är ett bildspel som ska visa hur förändringen av naturen under hösten till vintern visar sig. Jag försökte fota så mångsidigt som möjligt så alla bilder inte skulle se likadana ut. Undersökte verkligen skogen för att se alla små detaljer. Spännande och tidskrävande.
Jag blev faktiskt väldigt nöjd med det här arbetet med alla bilder och kompositionen i ett bildspel. En sån här gång är jag glad att jag valde estetiska programmet så jag fick göra något sånt här gymnasiearbete jag tycker är kul och inte bara skriva en rapport på 100 sidor liksom. Menmen, här har ni det!♥
Ett tips är att titta på den på telefon/padda då färger är MYCKET starkare och finare där. Här på datorn ser det ganska grådassigt ut tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Petra Wikman

Jättefina bilder!

Svar: Tack snälla!
None None

2015-05-01 @ 10:50:16
URL: http://sockervatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen