Animation

Publicerade just mina två första animeringar på youtube. Vet inte riktigt varför men det kan vara kul för folk att se vad jag gör hehe. Jag tyckte faktiskt att detta var väldigt kul och i slutet av animationskursen ska vi göra ett större arbete inom någon slags animering och då kommer jag välja cellanimering som filmen Ture här under. Så den kommer jag lägga upp på kanalen samt mitt gymnasiearbete så småningom!
Detta är alltså gjort på så sätt att man ritar i datorn med ritplatta. Varje rörelse gör man en ny bild. Man kan ju kopiera gubben sedan bara ändra munnen till exempel om det bara är det som ska röras. Men ni kanske kan tänka er att det här är vääldigt tidskrävande och tålamodsprövande.. Jag som har dåligt tålamod fixade ändå det här, tror det är för att jag såg en framgång och hur det skulle bli i slutändan.
Jaja, jag ska sluta babbla. Tack för mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen