När man inte kan sova..

Lite så känner jag förutom att det var runt åttan/nian detta hände. Min enda katt(då) blev överkörd och sedan dog min farfar. Det blev som allt på en gång så jag hamnade på botten rejält, det är verkligen så nerkörd i botten jag varit. Sedan skulle man ju klara skolan på det, min hjärna hängde inte med och omprov samt rester började bildas på hög. Sedan var jag där i ett mörker jag inte visste hur jag skulle komma ut ifrån eller vart jag ens skulle börja.

Vissa säger att jag har det så lätt i skolan och är så smart, inga kompletteringar eller omprov osv. That shit ain't true. Jag har haft det redan, been there done that känner jag och aldrig vill jag hamna där igen. Jag kämpar för att inte ha kompletteringar och får jag de gör jag dem direkt. Jag får det jag kämpar för och jag vet vart jag hamnar annars.

Jag åker inte på någon jävla räkmacka och är så sjukt less på att höra det! Jag jobbar hårt och får det jag förtjänar.
Alla kan vara "smart" bara man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen