Fikaaa

Idag har jag bara tagit en lugn början på veckan, städat lite men annars bara chillat. Imrn blir det födelsedagsfika hos moster sen kommer Niklas hit!
Hehe nu kommer mitt kvällsfika igen ;) standard för mig är att jag brukar plockat ihop sånt vi har hemma och ikväll blev det ananas, ost och kex samt varm choklad med lite vispgrädde, mums!

Stockholm/Tallinn del 3

Hittade en tröja, bh och babylips från Cubus:
En till tröja/linne från Manhattan:
Min käära klocka från Lucky Charm mmm love it:
Också min shopping från taxfreen heheh:

Jul. 26, 2014

Idag och igår solade vi men idag blev jag riktigt bränd hehe.. Ikv var jag med kompisar och hade riktigt kul!

Stockholm/Tallinn del 2

När vi hoppat av kryssningsbåten så var det ganska länge kvar innan vi fick komma in till vårat hotellrum så medans vi väntade gick vi till stan och shoppade. Sen vid tre-fyra gick vi tillbaka till hotellet och vilade samt fixade oss för kvällen. Sen började vi gå till Djurgårdsfärjan och åt även middag på vägen!
Sedan hoppade vi på Djurgårdsfärjan mot Grönan och Sommarkrysset!
För övrigt åkte slänggungan 90 meter(!!!!) upp i luften, läskigt men kuul vare^

Girls night out!

Stockholm/Tallinn del 1

Vi bilade först ner till Stockholm, jag körde till övik sne gav jag upp för de var så tråkigt haha. Sen började jag få ont i halsen vilket jag gissar var ac:n men vi gick hoppade i alla fall på båten. Sen åt vi mat osv på båten och somnade sedan tidigt. På fredan när jag vaknade mådde jag skit, tät i näsan, ont i halsen osv. Vi åt frukost, tog några tabletter, sen vilade ett tag för att sedan samla kraft och gå runt i Tallinn, Estland.
När vi gått in en bit märkte vi att vi fattade ingenting så vi hoppade på en turistbuss istället där man fick höra lite historia och se olika platser.
Sen när vi hoppat av blev vi hungriga och åt pizza sen gick runt i affärer och sen tillbaka till båten!

Jul. 22, 2014

Vi kom ju hem i förrgår och igår var jag hos Linnéa hela dagen och firade Anneli, trevligt! Idag är det jävligt varmt och jag försöker sola så gott det går men kommer nog även lägga in bilderna från resan till datorn och börja förbereda inlägg!
Har tre mobilbilder kvar att visa er hehe

sommar

Jul. 19, 2014

Nu har vi just hoppat av båten och ska leta upp vårat hotell här i Stockholm. Tänkte bara säga hej och lägga upp några mobilbilder! :)

lek

Little black dress

Älskar denna klänningen jag hittade på bikbok för kanske 200kr. Den passar till allt, en dag på stan, stranden, gå hemma, eller utekvällar. Sen kan man matcha med färgglada smycken så piffar man upp outfiten! ääälskar den♥
Passar till allt förutom att hoppa, den åker upp så mycket då..

Haha inte pigg..

Idag bilar vi ned till Stockholm för att där hoppa på båten till Tallinn, och när vi kommer tillbaka från det stannar vi i Stockholm en natt också, är så sjukt taggad! Har även gjort lite tidsinställda inlägg sen blir det väl kanske nån mobilblogg också :)

Jul. 15, 2014

Idag gjorde jag nya naglar sen var jag med Linnéa och nu tittar jag på big brother och packar tills torsdag, såå taggad!!

Måndagsinspo!

Lazy sunday

Igår fick jag äntligen träffa Linnéa efter att hon varit borta i två veckor, riktigt skönt. Idag har jag sett gamla bb-avsnitt, kört bil, målat tånaglarna och skrivit ner några nyttiga recept till lilla receptbok hehe. Sen här nere ser ni mitt goda kvällsfika men nu blir det att sova, godnatt! :)

Jul. 11, 2014

Ikväll har jag också för det mesta varit med Lovisa och åkt runt till diverse ställen, mysig kväll iaf!

Jul. 10, 2014

Idag solade och badade jag i stugan sen på kvällen var jag med kompisar och i åkte mest runt i stan och chillade. Nu ska jag sova vilken ska bli ootroligt skönt!

Jul. 07, 2014

Jobbade sista dagen idag så nu är det sommarlov på riktigt, otroligt skönt ändå. Efter jobbade var jag med Lovisa och Andrenik sen hem för middag och bara njutit av det underbara vädret!

Petter Alexis Askergren

Just nu:

Jul. 05, 2014

Fick vara ledig idag och sovmorgonen var så ootroligt skön! Idag har jag annars städat och varit ute i det sköna vädret, en härlig sommarkväll med mamma :)

Jul. 02, 2014

Ikväll blev det en kväll på stan med min lilla älskling, först subway och sen 22 jump street på bion, superbra var den verkligen! Sedan var det ju sommaren i city ikväll också med electric banana band, hahah "jag vill bo i en svamp annars får jag kramp" ;) åh nostalgi.
Nu sitter jag på bussen och käkar mitt hemmakväll godis samt lyssnar på musik. Livet är fan bra<3

18 år

Idag fyller min absoluta favoritperson 18 år, som du har längtat! Jag kan inte förklara i ord hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig men jag tror du vet på ett ungefär♥
Ett stort stort grattis till dig min kära vän och jag hatar att jag inte kan vara med dig på din självaste 18-års dag men vi har ju firat en gång tidigare så jag får nöja mig med det, saknar och älskar dig i mängder♥♥♥

1 juli

Senaste

Fick sluta ganska tidigt idag så nu ligger jag i solen och det är jäävligt skönt kjl! Ikv blir det typ att färga håret och här under ser ni också min senaste victoria secret parfym som luktar ljuuvligt!