fjärt är allt

Hej bloggen!
Igår på dagen var jag bara hemma och tyckte synd om själv för jag hade en sån jävulsk mensvärk.. låg på golvet och krampa där ett tag.. men nu har mamma köpt nått nytt knark som jag ska testa, för de finns ju fan inget som funkar.. ;o
Sen på kvällen var jag med Bella, Hugo, Markus för de mesta, sen med Lovisa, Hampus och Jonte också. Sen när alla drog for jag och Bella hem till henne och bakade mockarutor som dom skulle typ sälja nånstans idag, också tappade hon först ner kakaon i golvet, sen vanlijsockret xD vi höll på dö, sen slickade jag upp lite vanilj socker.. (a)
heheeh
haha jag ser ut som en fjärt :(
Bild tagen av mig, redigering av bellabus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen