Gråt dina tårar, dom kommer ändå torka.

Hej bloggen!
Kändes att det behövdes ett inlägg nu, eftersom jag tjatar som ett psyk på lollo att hon ska blogga ksk jag borde göra de själv också.. (a)
Idag är fan sista själva sommarlovsdagen, sen kommer de ju en helg också, vill börja skolan men ändå inte, vill träffa alla människor i skolan, vill inte plugga, jag vill inte ha nationella, vill inte göra typ ett beslut som kommer påverka hela min framtid.. och det värsta är, jag ingen aning i hela världen vilken linje jag ska ta..
Men ikv blire filmkväll @Lovisas place!! Vet inte om det kommer bli så mkt film men.. xD
End of story..
kommer inte få träffa den här godingen i skolan varje dag heller :( </3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Neej:(

Åh förut längtade jag soom fan till varje rast för då satt antingen du eller olivia och emma i korridoren men nu kommer det inte finnas dom personerna där som gjorde skoldagen värd:/</3

kommer sakna dig och dom andra!<3

2011-08-21 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen