It will be so fucking worth it.

I helgen har vi i princip dunkat för hög musik, ätit, dunkat för hög musik, ätit osv. Så jag har lite dåligt samvete för att jag har ätit så dåliga saker.. Fast det var ju för att jag inte var hemma men ändå, jag har ju sagt att jag får unna mig på helgen! Därför ska jag snart åka och simma, och köra hårdare än vanligt, så taggad!
Väldigt många jag känner, nästan alla kan äta hur mycket som helst utan att någonting förändras och de går inte upp i vikt, men sån är inte jag, därför är jag så stolt över mig själv att jag börjat en bättre livsstil. Längtar tills i sommar då jag kommer vara så jävla stolt över min kropp!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen