Stockholmshelg!

I torsdags åkte klassen till Stockholm för att gå på Hälsomässa. Vi gick dit på fredagen och det var jättekul att gå runt på alla olika utställare och lyssna på intressanta föreläsningar! Men på mässor är det väldigt hög ljudnivå så när vi kände oss nöjda för dagen åkte vi till hotellet för att vila lite sen åt vi indiskt till middag. Sen köpte jag lite godis och myste på mitt hotellrum samtidigt som jag såg idol! På lördagen bestämde vi oss att åka in till gamla stan istället för hälsomässan för vi kände oss färdiga med den och i gamla stan hade dom en julmarknad så jag blev vääldigt glad! Sen gick vi runt i olika småaffärer och hade bara mysigt. Då blev det kinarestaurang till middag vilket var gott och sedan åkte vi nattåg hem igen, sov som en stock för vi hade gått på stan heela dagen! Jättebra helg verkligen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Queenlord

Myyyyys😍😍😍

Svar: Jaaaa😊😍😍
None None

2015-12-02 @ 12:16:02
URL: http://linneaqueenlord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen