Halloween

Lördagen blev hur kul som helst faktiskt! Jag, Linnéa och Pontus åkte till Hällnäs där Erik styrde fest och det var även många fler där. Han hade verkligen lagt ner sin själ och gjort en hjärntårta(helt själv!), vattenmelon jelly(ni vet sånt man ser på fb), vanlig vattenmelon med sprit i, olika jellyshots, och även sprit gummibjörnar som jag gillade faktiskt! Jelly sakerna gillar jag dock inte konsistensen på hehe.. Sen fanns det såklart massa snacks, så jävla skönt att äta när man dricker, får alltid bästa fyllorna då! Sen dagen efter städa vi upp allt skit haha och alla mådde bra, ingen hade spytt eller nått så en riktig lyckad fest blev det!
(Min morotskaka va inte lika läskig men sjukt god!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen