onsdag

Nu har ju skolan dragit igång igen och det känns jättekul att köra igen förutom att man är såå trött haha.. Annars idag har vi börjat med cyklingen och på förmiddagen var det teori om konditionträning med puls osv. Sen på eftermiddagen körde vi ett spinningpass och det var oväntat kul faktiskt! Osäker om jag ska bli instruktör i det eller om jag bara ska va med och cykla helt enkelt hahah ;) Efter det när jag skulle gå till gymmet vid skolan och köra lite överkropp så låg en bil i ett dike så jag fick lov att stanna där och se om en annan bil kunde dra upp den men jag fick lov att hjälpa att putta på så till slut kom hon upp ur diket och jag var nersnöat och fick min armträning haha, sen när jag kom till stan kom karman från min goda gärning så jag fick åka hem tidigare än beräknat för en buss var sen. Good day!

Kommentarer
Postat av: Linnea Queenlord

Stackars dig ❤️😅

Svar: Hahah ;)
None None

2016-01-17 @ 23:47:48
URL: http://linneaqueenlord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen