Bara för att jag har tråkigt..

..ska jag skriva av mig lite..
Som de flesta redan vet bröt jag ju handen för ett tag sen, elr rättare sagt, lillfingerbenet trycktes in 4mm, tror jag de var, + att det var typ alldeles krossat där inne osv.. "Det var ju inte en fin skada direkt.." Fick jag höra ett antal gånger.
aja, de jag ville säga var att jag mådde verkligen inte bra den tiden asså.. ni anar inte!
Ni anar inte hur ont det gjorde när ni råkade stöta till min arm..
Ni anar inte mycket jag grät..
Ni anar inte hur dåligt jag mådde..
Vissa var ju inte lika stöttande som andra vill säga..
Men ett jättestort tack vill jag ägna till denna fina person!
Frida Svanström!
Du var verkligen jättesnäll och hjälpsam när jag hade brytit handen.
Om jag behövde hjälp med att skära maten hjälpte du mig, om jag ville att du skulle vänta gjorde du det!
Du förstog hur jag hade det, elr åtminstone försökte förstå.. ibland kändes det som om det var bara du som visste att jag hade brytit handen..
Om inte du skulle funnits då,, skulle jag säkert inte änns fara till skolan..
TACK FRIDA! du har verkligen varit ett stort stöd.
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: frida :)

HANNA!

Klart att jag fanns och komemr alltid finnas för dig då du behöver det.

Du är en av dom bästa som finns.

Vad som en händer komemr jag alltid finnas för dig.

Älskar dig <3

2010-12-14 @ 18:57:58
URL: http://fjjidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen