Kärlek.

Angelica Karlsson!
Sommaren -10 med dig är det bästa jag har gjort.
Saknar tiden då det var du o jag, i somras.. ångrar inte en sekund!
Vi tältade på vitskärsudden. Så jävla kul vi hade den kvällen asså..
"Det som sägs i tältet stannar i tältet"
Från början av sommarn cyklade vi runt, sen åkte vi runt med moppen.
Sen följde jag med dig till din stuga och där hade vi inget annat än roligt.
Utan dig skulle jag inte varit den jag är idag, med dig är jag verkligen mig själv. Ingen annan, men det känns som vi glider isär, och det är verkligen inte det jag vill. Det är de sista jag skulle vilja.
Jag älskar dig och jag hoppas du vet det.


Kommentarer
Postat av: angelica

hanna,vet inte vars ja ska börja. du är den mest underbara person ja träffa!

allt vi gjort kommer ja aldrig glömma!

utan dig vet ja inte vad ja skulle gjort.

vi måste börja va med varann mer!

vi får absolute inte glida isär!

ja kan va den person ja verkligen är när ja är med dig,du är den enda ja kan va den riktiga jag med.

jag älskar dig hanna vänman.

2010-10-30 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen