vad ska man göra åt de liksom?

Hej bloggen!
Skolan har gått bra, gick riktigt snabbt faktiskt, skönt med helg också!
men nu drar väl alla på disco medans jag sitter i soffan och ser idol med ostkrokar (A)
pallar inte fara till discot, för jag måste spara pengar.. till nått jag egentligen inte borde göra, men eftersom mina föräldrar är helt jävla cp störda i sina huvuden så måste jag..
alla ska typ dit förutom jag.. men jaja, sånt får man väl leva med om man är fattiglapp,
nä nu ska jag sluta tycka synd om mig sj, och tröstäta ostkrokar ist :D
åhh, just nu vill jag bara vara i detta underbara land THAILAND♥ och bara njuta av inte ha några bekymmer elr nått jävla skit o tänka på, saknar det och vill tillbaka NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen