tio saker du nog inte visste om mig.

  1. Jag ser oftast i folks ögon om dom har druckit elr inte.
  2. Jag brukar kalla mina kattungar för korvkioskar för min syrra får damp när jag gör de:]
  3. Jag har aldrig varit kär på riktigt.
  4. Jag använder nästan bara svarta trosor, jag miljoner av dom.
  5. Jag bryr mig ÄRLIGT inte ett skit om vad andra tkr om mig. Liksom, om nån nu vill sitta och tänka/diskutera mitt utseende elr min personlighet. Då äre nog dags för dom att skaffa sig ett liv.
  6. Jag spänner skinkorna när jag tar på mig mascara.
  7. Jag är jätte tjurig/envis.
  8. Varje gång jag är på stan med Frida äter vi alltid stripsmeny på frasses.
  9. Jag har brytit armen en gång i mitt liv, den gången svimmade jag och blev medvetslös. Min familj har berättat att jag låg och skakade innan jag vakna,  och när jag var vaken frågade jag vad som hänt och hur mycket klockan va säkert tio ggr (utan att överdriva), men jag kom bara ihåg att jag sa de en gång.
  10. Det var också första och enda gången jag åkt ambulans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen