vilket liv jag har..

Hej jag heter hanna och jag har jättetråkigt, så jag babblar och mina kompisar som jag är med tkr jag är konstig, så då måste jag va inne på datorn så jag inte babblar, för då är jag tyst, men då blir det tyst i hela rummet. Så jag satte på musik, men då klagade en på att det var dålig musik, så då satte jag av musiken och nu äre helt n
knäpptyst förutom att man hör mitt knapprade på tagnetbordet.. Jag har tråkigt, och ingen är social på datorn heller för alla är med kompisar och gör nånting, och mina kompisar är jätte osociala och det är inte okej, verkligen inte okej alltså.. Vilket liv jag har.. Hoppas ingen läser de här för då kommer dom tro att jag är konstig. Fast i för sig så äre bara mina kompisar som läser min blogg, och dom vet redan att jag är konstig så de kanske inte är så farligt, men ändå.. Nu snackar vi om bögar, vi har tråkigt, då spårar det.. Inte okej, jaja jag ska väl sluta skrivs nu, för jag kommer tvinga frida läsa de här, så de inte blir för långt :D
pusshejss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen