When your mind says "give up" hope whispers "one more try"

Hej bloggen!
Sitter just nu i mina nya pyjamasbyxor och nya sockarna jag fick i strumpan, fett mys! Ikv kommer de gäster för mamma fyller år, de blir väl.. kul?..
Åh jag har inte varit ute med kompisar sen jag vet inte vad,. inte kul iaf, så om nån vill träffas och göra nått på lovet, smsa, ring, skriv på fb vart fan som helst!
vi hörs väl, har inte mkt att skriva om så de blir väl bilder och citat idag kan jag gissa.
älskar b-ruden.♥

Kommentarer
Postat av: isabel

Du kan gärna vara med mig? känns som att det var överdrivet längesen nu, eller vad tycker du? När jag kommer hem från Luleå?:) hihi love u

2011-12-27 @ 14:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen