ingen har sagt att vi är normala..

Hej bloggen!
Igår var jag först på stan med Frida, hittade en skolavslutningsklänning!! :D osså sen var vi med william och hans kompisar, dom typ flumma runt i affärerna.. lite pinsamt o så men.. (a)
Sen efter middan var jag först med bara Frida, sen var vi med Mathilda, Minna och Linnéa också. Vi typ bara chillade på skolan.
Sen sov jag hos Frida efter de. Alltså.. det spårade totalt kan jag ju lova..
Sen idag var jag med Frida, William och Mattias. Vi typ chilla i solen och skratta ;) sen när jag kom hem där vid två solade jag ännu mer, så nu är jag lagomt röd..
Långt inlägg men!

Kommentarer
Postat av: frida

Är inte okej, det bara kokar i min kropp för solat för länge :(

2011-06-05 @ 22:40:52
URL: http://fridaasvanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen