You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

Idag vare skola, sen for jag hem och pluggade lite.
Sen for jag mamma o pappa på NTI gymnasiet, kollade där på öppet hus. Tror nästan jag har bestämt mig helt, estestik och media - foto.
Från början var de bara stress med gymnasievalet o sånt, mamma o pappa tjata om de varje dag, trodde jag aldrig skulle hitta nått jag gilla. Men jag gillar ju att fota, och dom jag visar bilderna för tycker att dom är skit fina! + att det högskoleförberedande, så då kan man gå universitetet sen.
Känns asskönt att veta vad man vill nu, så man inte behöver oroa sig om de hela tiden. Nu kan jag börja fokusera på skolan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen