piss off

Tjenare bloggen..
Är bara förbannad just nu, innan jag for hem skulle ja köra markus moppe, som gick åt helvete.. Fick ju fan inte änns igång den ;o Sprang runt som en jude men fan heller. Sen har jag ju inte dålig mensvärk heller, varför sticker gud knivar i min mage?
Imrn är det friluftsdag, vi ska orientera. Vi börjar halv elva, sen efter de åker jag med lollo och hennes morsa in till stan och ska först köpa en vinterjacka till lovisa sen åker vi in till torget o de och jag ska förhoppningsvis hitta en praoplats, som jag nog inte kmr göra. Så de kmr sluta med att jag är på dagis här i obbola som i åttan.. Jag hatar mitt liv just nu.

Jag saknar dig bubben, ingen katt i världen kan ersätta dig. Du var det finaste jag hade och du lyssnade till allt jag sa och gick aldrig därifrån eller började prata med nån annan. Det finns ingen jag kan prata med. Du tog halva mitt hjärta med dig, hur ska jag kunna leva med ett halvt hjärta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen