Vila i frid.

Min farfar.
Du har varit den bästa någonsin och ångrar inte en sekund med dig. Önskar bara att vi skulle fått fler fina minnen med varandra.
Du var en sån god människa, tog alla före dig själv. Jag är så himla glad att just du har varit min farfar och att du var stolt över mig.
Du kämpade länge och du var jätteduktig, men nu har du lidit nog, så nu får du komma till ett perfekt ställe just för dig. Jag älskar dig och du har gjort världens bästa jobb som farfar!
Från och med nu ska jag vara positiv, det skulle du vilja att jag skulle vara. För ingenting härifrån kan bli värre, allt kan bara bli bättre.
Vila i frid finaste, älskade farfar.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen