10 saker ni kanske inte visste om mig.

1. Jag litar inte på någon människa.
2. Jag blir alldeles för lätt orolig över mina kompisar.
3. Jag vill ha en crossmoppe.
4. Jag ska få följa med Linnéa till Disneyland i Paris i oktober.
5. Jag tror inte att nån av mina kompisar har sett mig riktigt arg/förbannad.
6. Jag har nyss fått mitt första bankkort.
7. Jag har varit på Åselemarknadenen gång i hela mitt liv.
8. Jag kan vara den segaste människan någonsin ibland..
9. Mina kompisar driver väldigt mycket med mig och ibland går helvetet lös för det blir för mycket.
10. Scans falukorv kan vara den godaste korven jag ätit i hela mitt liv!
Helst när man grillar den över öppen eld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen