Wake up every morning with the thought that something wonderful is about to happen.

Tjenare bloggen! De va ett tag sen sist...
Men jag skyller på att det är sommar och jag lever livet och att datorn typ inte funkat så jag har bara varit inne med mobilen. Men nu har vi äntligen skaffat en laptop! Tack gode gud för det.
Så nu kommer jag förhoppningsvis lägga upp fler inlägg för det är lättare att ladda in bilder och lättare att skriva ett snabbt inlägg osv.!
I helgen så var jag i Åsele med Linneas familj och vi var på åselemarknaden, vi hade ju tänkt åka massa karuseller tills vi märkte att det var samma karuseller som var på tivolit i umeå förutom en..
Men jag hittade iaf en jättetjock munkjacka och ett par tights! och godisremmar som är standard på marknader ;) Det också btw första gången jag var på åselemarknaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen