om du var en tår i mitt öga skulle jag aldrig gråta, för så skulle jag förlora dig.

Nu har jag och Lovisa delat ut flygblad i 12TIMMAR, känns absolut inte så länge men visst har man blivit less och fått ont i arslet, ryggen, händerna, huvudet osv. Idag är sista dagen vi ska dela ut det sista, känns bra och jag tycker vi varit mycket duktiga! Idag på morgonen gjorde jag ett prov som jag inte riktigt vet hur det gick.. hoppas på det bästa! Det är fan fredag redan och onsdag nästa vecka tror jag det var, ska betygen va satta, hur sjukt??? Sen börjar jag gymnasiet, så jävla kul men kommer samtidigt sakna obbola skolan sjukt mycket!
Ha en bra dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen