If two people are meant to be together, eventually they'll find their way back.

Idag vaknade jag först vid tio av en sjuk smärta i magen så jag kunde inte gå upp förens två timmar senare då det lagt sig.. Sen då käkade jag frukost, duschade, fixade mig sen for jag ut och träffa lovisa och jonte och då tog vi roadtrip nr. 2 till maxi och köpte hårfärg och godis på maxi, sen kollade vi på skor på strömpilen. Efter middan rullade jag först till lovisa och färgade hennes hår sen for vi ut och va på gården ett tag tills det stängde vid nio och då for ut nåntans och eldade och ba va, det var helt knäpptyst, så sjukt mysigt att bara höra elden knastra, inte nån jävla fabrik eller bilar eller nån sån skit.
Hoppas ni haft en bra dag för det har jag!♥
Charmigt osv!
Snodde bilderna av emma, kolla gärna in hennes blogg!: http://emmasehlstedt.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen