8 saker ni kanske inte visste om mig

1. Dricker man oboy hemma hos mig gör man det i en kopp.
2. Jag vill alltid veta hur mina vänner mår och får nästan panik om jag inte vet.
3. Jag hatar ordet idiot, då är man verkligen så dum i huvudet man kan komma.
4. Jag förväntar mig aldrig nått för att mina förväntningar har alltid förstörts av en eller annan anledning.
5. Ipaden har blivit min nya dator.
6. Jag får panik när någon sitter på mig eller håller fast mig så jag inte kommer loss, kanske har klaustrofobi?
7. Jag somnar oftast raklång på rygg för att annars får jag bara ont i ryggen eller så rinner det ur ögonen eller nått i den stilen.
8. Jag drömmer aldrig marddrömmar men dom få gångerna jag gör det är när jag sover på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen