Make it about good health.

Har ju börjat ett lite hälsosammare liv det här året och jag är mer än nöjd över mig själv! Jag dricker smaksatt vatten istället för läsk, äter frukt varje kväll istället för något annat onyttigt på kvällen. Har även börjat lite lätt att äta mörk choklad, det är faktiskt ganska gott! Visst jag käkar fortfarande godis och dricker läsk men absolut inte lika mycket som förut, ska försöka att hålla det till helgerna. Simma gör jag också och jag har köpt ett simkort terminen ut så det känns bra!
Observera att jag inte gör detta för att bli värsta pinnsmal, utan för min hälsa och så att jag ska må bättre, sova bättre osv. Sen är det ju självklart kul om man får snyggare kropp på köpet!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

testa marabou premium med hallonsmak, lätt den godaste!

Svar: Ja, jag har kollat in den och ska testa den nästa gång!
None None

2013-02-26 @ 22:22:14
URL: http://upprepat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen