If you never try you'll never know.

Jag avled inte igår, men det var nära. Så otroligt skönt det var att äntligen va hemma och sedan få mat!
Men dock slutar jag tolv idag och elva imrn så det kompenserar liksom gårdagen så skolan är förlåten ;)
Igår på kvällen var jag med Linnéa ett tag och vi poppade popcorn och bara chillade i soffan och såg tv, jag får ju inte göra så mycket mer än de pga min fot men det var skönt ändå! :)
Efter skolan blire att vila foten och kanske göra lite plugg sen får vi se på kvällen om jag får gå ut eller om jag ska vara hemma och vila foten då också, det får vi se! Nu ska jag återgå till mitt och vi hörs senare!
Jävligt heta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen