snart lov!

Igår slutade vi tidigt och då åkte jag till stan och mötte Lovisa, Joel och Henke och då fick jag en fransk korv med vit sås:] hahah en french hot dog med vitlökssås för er som inte förstog det ;) Sen åkte jag och Lollo till Hampus, Markus och Jockes skola och hängde där ett tag sen åkte vi buss hem! På kvällen var jag på gården och ba chillade med kompisar, väldigt skönt :)
Nu idag är det äntligen fredag och strax loov!!! Snart bara två lektioner kvar sen får vi sportlov, hur efterlängtat som helst juu, så skolless nu så jag vill ba spy på allt.. Har lite planer till sportlovet men jag vet inte riktigt hur de blir men det kommer bli väldigt bra kan jag lova! Ha en bra dag hörreni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen