credit till er som orkade läsa!

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG

När vi kom till skolan imorse hade jag två jackor och då tog jag av mig ena som jag hade moppenycklarna och alla kort i (vilket jag inte fattade då). Dagen gick och jag tänkte inte på det men när jag och Lovisa skulle köra hem så märkte jag de så jag ringde pappa och han kunde hämta mig. Fick skjuts av Lovisa till coop på teg där jag väntade på pappa, när han kom for vi hem och jag började leta extranyckeln till moppen.. Jag hittade den inte och fick panik och fällde nog någon tår. Som tur var så hittade pappa den sen i en låda full av grejjer. Vi körde tillbaka till Umedalen med bilen och jag körde holmsundsvägen så att jag kunde fara till storsjö direkt och simma. Men då hade jag ju självklart glömt "simkortet" eller vad man ska säga (samma som gymkort fast för motionssim). Så jag körde till Obbola sen till Holmsund igen och simmade.
Det här är ungefär min dag, känner mig väldigt olyckad idag..
Men det var jättefint väder idag och varmt så det var faktiskt ganska skönt att köra moppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen