Vinna Vampire Diaries

Jag är med i Fokis tävling där man kan vinna Vampire diaries boxen på säsong 4, ni kan själv göra det här: http://fokis.se/2013/11/vinn-vampire-diaries/#comments
The vampire diaries är som ni hör en vampyrserie som handlar om alla möjliga sorters övernaturliga fenomen. Men inte så att det blir dåligt gjort och overkligt utan väldigt snyggt gjort! Den har en spännande handling som man inte kan slita sig ifrån och jag håller nu på att se säsong 3 och då skulle det vara superkul om jag kunde fortsätta med säsong 4 på dvd! Jag började se de två första säsongerna för ett bra tag sedan och för någon vecka sen märkte jag att de redan håller på med säsong 5 så jag har lite att ta igen! Hoppas att jag vinner boxen och jag tycker att ni ska ge serien en chans även fast ni inte gillar vampyrserier i vanliga fall för det här är något alldeles speciellt♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen