I live for christmas

Det känns som att det bara är jag som är taggad på höst.. Många mår sämre på hösten för att man går mot mörkare tider osv men jag är helt tvärtom! Visst jag älskar sommaren men den här sommaren har varit så otroligt varm och fantastisk så jag är redo för hösten. Framförallt för att vi går mot juletider hihihihiihihi. Sen får man gå runt i varma kläder och om man vill ha lite somriga kläder kan man bara dra på en varm cardigan. Dricka te/varm choklad, tända ljus, mysfaktor heela tiden, hockey, fina löv osv osv.
Men alla som känner mig vet att jag älskar julen, och I CAN'T WAIT tills man får sätta upp julpynt, göra och äta julgodis, julmat, snö osv. Blir typ tårögd för jag längtar så mycket♥♥
Så ni kan ju gissa att jag har min lilla "må dåligt period" när det är januari och allt detta fina är borta, så ni får peppa mig då, okej? :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men aw lillsyrran, ja nu är det inte så långt till julafton igen ;)

Svar: 108 dagar :D
None None

2014-09-07 @ 10:51:32
URL: http://jessicavanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen