Sammanfattning av 2015

I början av 2015 hade jag kvar en termin av gymnasiet så vi försökte ta vara på sista tiden med klassen, gjorde klart gymnasiearbetet, blev även ganska mycket fest hehe. Vintern och våren bjöd också på såå fint väder!
Jag och fotogruppen fotade Umeå open vilket var både stressigt men skitkul! Sedan blev det påsk och jag fick se årets första blomma! Jag och Linnéa for på neon party på Corona med fler vilket var kuul!
Nu är det maj och börjar bli varmt ute. Jag skickar in mitt ansökningsbrev till Vindeln och hoppas spänt att jag kommer in. Jag fyller även år! Gjorde även klart sista uppgifterna i gymnasiet.
Sedan tog jag studenten och ååh vilka härliga dagar<333 Efter det midsommar vilket är lika härligt varje år! Sedan i somras hade jag de bara gött och njöt av sommaren samt tränade på iksu spa! Åkte även till Höga kusten, älskar det stället. Hade även kräftskiva.
Nu har jag börjat skolan på Hälsopedagog linjen och det var väldigt spänt från början men det kändes verkligen rätt. Hösten bjöd även på såå fina soluppgångar och nedgångar! Och sen var det November och tagga jul så de kommer vi väl ihåg haha ;)
2015 har alltså varit ett händelserikt och faktiskt riktigt bra år måste jag säga! Gått ut gymnasiet och bytt vardag helt och jag är så nöjd med linjen jag går nu och taggad att se vad som väntar nästa termin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen