2014, litet ihopplock

Vinter:
Linnéas reportage från Fråga doktorn sändes på tv, tittade på hockey, invigning på nya NTI, invigning av kulturhuvudstadsåret, blev tillsammans med min älskling♥, köpte mina första vs-bodymists, fotade House of metal, såg Frost på bio.
Vår:
Min lilla katt besökte veterinären, blev kär i halloumi, kattutställning, valborg, skaffade ny vårjacka, köpte kortspelet dot som vi har spelat väldigt ofta sen dess, FYLLDE 18 ÅR!
Sommar:
Lovisa fyllde 18 så vi tog krogpremiären, sommarlov, tog hand om en jävla massa fiskar till sommarjobb, midsommar, firade Linnéas 18-årsdag med vin och öl, solade mycket, var mycket på båten med Lovisa, fick höra massa åska, TATUERADE MIG!, drack massa smoothies dom gjorde på stan, tvingade min andra familj att ha kräftskiva med mig för ingen annan ville hehe, festade och sen var sommarlovet slut tyvärr.
 
Höst:
Blev förkyld såklart haha, längtade till julen, beställde studentmössa, fick för första gången rösta, Bondens höstmarknad började så jobbade varje lördag i 8 veckor, köpte världens finaste klocka, Niklas fyllde år, Oktober som stödjer bröstcancermånaden(?) så hjälpte jag till genom ett armband samt waynes varma drycker, Markus fyllde 18 vilket firades på five, höstlov, halloween osv.
Resten räknar jag med att ni kommer ihåg ;)
2014 har alltså kort och gott kretsat runt min pojkvän samt att jag blev 18 och ALLA dess fördelar.
Mycket bra år om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen