Min födelsedag

Kom på att jag sa förut att jag skulle skriva om min födelsedag men de ha jag glömt hehe. Men jag var ju i skolan hela dagen och gjorde inte nått speciellt tills några av mina älskade klasskompisar hade köpt massa fikaa till mig, såå snälla! Så hela klassen fikade och myste och lyssna på redovisningar. Sen innan jag kom hem gick jag såklart på bolaget, skitkul vare hehe. Sen fick jag grillat till middag vilket var supergott och sen kom släktingar samt familjen Ahlqvist och åt fika och pratade! Sen på helgen var pappas släkt här så då käkade vi smörgåstårta också för att jag fyllt år, också drack vi lite champange på kvällen hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen